Telefontid byggjesak er tysdag og torsdag kl 12.00-15.00.
Ring 57 87 47 00.
I pågåande saker anbefaler vi at du vender deg til saksbehandlaren din per e-post. Hugs alltid å skrive gards- og bruksnummer, og ev. saksnummer om du veit det.
Send forespørselen din på e-post til ein av desse saksbehandlarane:
anna-sofie.auflem@stryn.kommune.no
Borghild.Guddal@stryn.kommune.no
Saksbehandlar har begrensa telefontid, og kan berre nåast tysdag kl 12.00 - 15.00 og torsdag kl 12.00 - 15.00.
Som hovudregel er behandlingsfristen vår 3 veker for byggjetiltak som er i tråd med regelverket, og 12 veker for meir omfattande saker.
Når startar saksbehandlingstida?
Vi reknar saksbehandlingstida frå vi mottek ein fullstendig søknad, det vil seie med all nødvendig dokumentasjon.
I samsvar med forvaltningsloven § 11 a skal kommunen gje eit foreløpig svar dersom det vil ta lang tid før vi kan svare. Foreløpig svar kan unnlatast dersom ein kan sjå på det som openbert unødvendig.
Tidsfristar for saksbehandling
2 veker
3 veker
- Søknaden er fullstendig (inneheld all naudsynt informasjon)
- Tiltaket er i samsvar med føresegner gitt i eller med heimel i lov
- Det ligg ikkje føre merknadar frå naboar eller gjenbuarar
- Det er ikkje naudsynt med løyve, samtykke eller uttale frå anna myndigheit.
- Kommunen har ikkje forlenga sakshandsamingsfristen etter SAK § 7-3
12 veker
- omfattande byggjetiltak, med og utan dispensasjon frå reguleringsplan
- dispensasjon frå plan
- rammetillatelse
Publisert av ACOS System
Sist endra 20.09.2024 14.22